2-1 of…. 1-2

Euforie met Vuvuzela, na de 2-1. Maar het kan ook anders.

Diepe Geel Groene ontgoocheling na de 1-2

Ik had het logo van Ned2 natuurlijk kunnen wegshoppen, maar in vind niet dat ik jullie moet laten denken dat ik er in Zuid Afrika bij was.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in kleur, mensen. Bookmark de permalink .

4 reacties op 2-1 of…. 1-2

  1. P-TER zegt:

    Je weet goed bij die flitsende beelden,
    wanneer je moet afdrukken!
    Gr.
    P-TER

  2. Fred zegt:

    Nou ik ga voor Nederland en wel voor 2-1.
    Gr,
    Fred

  3. Joke zegt:

    Had nog niet gezien dat er NL2 op stond. Dacht dat je inderdaad even overgewipt was. Maar knap gedaan twee ‘glorie’ momenten. Toi toi voor zondagavond!

  4. caro zegt:

    Ja ik dacht ook dat je erbij was geweest. Je bent eerlijk dat wel. Maar een leuk idee dat je knap hebt uitgewerkt vind ik, want het is zeer realistisch.

Geef een reactie

