in stille aanbidding?

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in kleur, mensen, musea, portret, structuren. Bookmark de permalink .

3 reacties op in stille aanbidding?

  1. Caro zegt:

    Leuk gezien zeg. Maar wat een moeilijk contrast van licht. Het schilderij is goed belicht, maar de man niet. Zou het geholpen hebben om wat in te flitsen of zou dat het aandachtspunt helemaal hebben verlegd? Helaas zijn dit van die unieke momenten waar je niet de kans krijgt een tweede zelfde shot te doen met een andere instellling of flits.

  2. Harry de Rooij zegt:

    Caro, je laatste zin geeft aan waarom flitsen geen optie is in dit soort situaties. Daarbij komt dat in Musea ( ook hier in “het Nijenhuis” te Heino bij Zwolle ) alleen zonder flits gefotografeerd mag worden. We moest het hier dus mee doen, maar ik vond het grappig genoeg om toch te posten.

  3. fotomart zegt:

    Het stoort me niet dat de man donker uitvalt. Integendeel, het geeft iets geheimzinnigs aan het beeld. De voyeur die niet herkend mag worden…
    (of slaat mijn fantasie nu op hol…,à

Geef een reactie

