Obama

Een T-shirt dat je veel zag hangen. Obama met Mao outfit. Ik weet alleen niet wat de tekst betekent.
Misschien kan Karina mij helpen????

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in china, reizen, street. Bookmark de permalink .

3 reacties op Obama

  1. Karina B zegt:

    Hoi Harry,
    Deze karakters zijn heel kalligrafisch geschreven dus heb ik enkele bronnen moeten raadplegen 🙂 Ziehier:
    regel 1: 为人民服务(Wei renmin fuwu)= Ten dienste van het volk
    regel 2: 毛泽东 = Mao Zedong

    • Harry de Rooij zegt:

      Dank je Karina.
      Nu ik de tekst ken wordt het helemaal een leuk T-shirt.
      Ik snap nu ook dat het in heel China kan worden aangeboden.
      Had ik moeten kopen, maar durfde niet omdat ik de tekst niet kende. Nogmaals bedankt voor je moeite.

  2. Erwin Acke zegt:

    Welcome back, met een boeiend onderwerp!

Geef een reactie

