laddertje…..

In X’ian, zijn de wereldberoemde terracotta legers gevonden. Duizenden foto’s, van die soldaten, worden daar gemaakt per uur. Hoe kun je daar nog een foto maken die niet iedereen heeft. Ik zag ineens dit laddertje, dat de archeologische medewerkers gebruiken. Ik denk niet dat veel mensen dat gezien hebben. NB Ik heb natuurlijk ook de geijkte foto’s gemaakt. Volgende keer laat ik daar wel wat van zien.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in china, kleur, musea, reizen, stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

2 reacties op laddertje…..

  1. Jean du Bois zegt:

    Harry, verwonder jezelf toch niet, dat je geen unieke beelden zou kunnen maken – want ik ken je als geen ander die zich constant wilt onderscheiden t.o.v. een andere beeldvormer en het is daarom volledig toevertrouwd.

  2. fotomart zegt:

    Lang geleden werd een groot deel van die terracotta-beelden tentoongesteld in Brussel. Dat laddertjes was er niet bij…

Geef een reactie

