trouwfoto’s op z’n chinees

In het schilderachtige plaatsje Suzhou, vlak bij Shanghai, laten vele paartjes hun trouwfoto’s maken door een fotograaf. Ze trekken er een dag voor uit om in allerlei kledij een prachtige foto te laten maken.  Ik mocht van dit stel over de schouder van de fotograaf mee fotograferen. De kleding is van de fotograaf en dat kun je hier beneden zien. Een ander stel staat te wachten. Ze zijn door de visagiste bijgewerkt en hebben de kleren aan. De veiligheidsspelden bieden uitkomst als de jurk een beetje te groot is.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in china, kleur, mensen, portret, reizen, street. Bookmark de permalink .

2 reacties op trouwfoto’s op z’n chinees

  1. Grappig gezicht zo met die spelden!
    Mooie portretfotografie!
    Gr.
    P-TER

Geef een reactie

