poseren

Op verzoek van Papa, ging hij achter de ketel staan en nam uit zichzelf deze pose aan.
Ik keek (fotografeerde)  mee over de schouder van zijn vader.
Beijing, Tempel van de hemel.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in china, mensen, portret, reizen, street. Bookmark de permalink .

3 reacties op poseren

  1. Caro zegt:

    Leuk portret. Is net of ie in die ketel staat.

  2. Eric zegt:

    Pracht shot zeg, echte straatfotografie!

  3. mddigitaal zegt:

    Typisch chinees… De kinderen poseren daar allemaal voor de foto. Meestal gaan er ook nog 2 vingers bij in de lucht (v-teken). Grappig om te zien. Afgelopen zomer hebben wij onze zoon opgehaald in China en liepen daar met onze 3 (blonde) zonen en onze chinese zoon over straat. Er is heel wat met ons geposeerd door de Chinezen…;-)
    Mooie foto’s op je blog! En gefeliciteerd met je 1e plaats!
    Groet, Monique

Geef een reactie

