fotobond goud

Ik heb deelgenomen aan de online fotowedstrijd van de landelijke Fotobond. Natuurlijk hoop je dan op een goede klassering, maar een eerste plaats met het maximaal aantal punten van 30 is niet iets waar je meteen aan denkt. Groot was dan ook de verrassing en de trots toen bleek dat uit 1600 foto’s van ruim 600 fotografen mijn foto als Nr. 1 uit de bus kwam.  Meer informatie is te vinden op de site van de fotobond.

http://www.fotobond.nl

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in experiment, landschap, mensen, natuur. Bookmark de permalink .

10 reacties op fotobond goud

  1. Rens zegt:

    Van harte gefeliciteerd Harry!
    Een mooie waardering voor een schitterend vervreemdend beeld!

  2. Joke zegt:

    Hij is ook super goed deze foto!
    Van harte proficiat gewenst en Prettige kerstmis!

  3. Koen zegt:

    Heel boeiend beeld qua opbouw en bewerking. Super gedaan, dik verdiend die prijs!

  4. Judith zegt:

    Dag Harry, van harte gefeliciteerd! Mooie prestatie!

  5. Erwin Acke zegt:

    Proficiat! Een terechte keuze!
    Prettige eindejaarsdagen

  6. Caro zegt:

    Tjonge gefeliciteerd. Ik vind het ook een heel mooie foto. Die heb je echt in scene moeten zetten. Het licht is vooral mooi.

  7. gekiekt zegt:

    Tijdje geleden dat ik de blogs in mijn RSS-lezer nog eens bekeken heb.
    En dan zie ik hier deze geweldige foto.
    Knap gedaan.
    Proficiat met het goud!

  8. timfreh zegt:

    Netjes Harry! Dat zet je als fotograaf toch even op de kaart he 🙂

  9. erik O, zegt:

    nog een late Dikke proficiat!
    een prachtige “Rembrant”….

  10. Hoo Gan Tan zegt:

    Gefeliciteerd met je eerste plaats!

Geef een reactie

