oplossing

De gedachte aan China lag voor de hand natuurlijk. Maar het is een installatie van Jaap Glandorff.
Genaamd: Esmeralda.
Een pronte dame die men zelf kan “opwinden”. Haar linkerborst klapt dan open en men ziet het hart tikken. Dat hart begint steeds sneller te kloppen om vervolgens weer tot een normale snelheid terug te keren.Een van hout gemaakte vrouwenborst dus. Ik dacht echt dat iedereen dat onmiddelijk zou zien.
Op dit moment exposeert Jaap in de Weijer in Boxmeer
http://www.magmaglandorff.nl/ Kijk maar bij exposities.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, musea, structuren. Bookmark de permalink .

2 reacties op oplossing

  1. timfreh zegt:

    interessant artikel, mooi kunstwerk. Daar zit werk achter.

Geef een reactie

