Jimmy

jk4

Jean Du Bois

jk3

Hoog overleg, over het boek van Jimmy

jk2

Martine in volle actie

jk1

Het was heel gezellig gisteren in Antwerpen. Veel bloggers en fijn dat ik mensen en gezichten kan plaatsen bij de Blog’s die ik regelmatig bezoek.
Jammer dat we de AfterParty gemist hebben. We waren boven in het museum naar Erwin Olaf en iedereen was weg toen we beneden kwamen. Volgende keer zijn we daar graag bij, dan kom je echt met elkaar in contact denken we (Jean du Bois en ik). Bedankt Arthur voor de organisatie. Graag tot een volgende keer

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in interieur, mensen, musea. Bookmark de permalink .

9 reacties op Jimmy

  1. Stephanie zegt:

    Harry,
    het was leuk je (zij het heel kort) te leren kennen. Je blog zit nu in mijn Feedreader!

    S.

  2. René zegt:

    Ja, dat was heel jammer dat we elkaar kwijt zijn geraakt. We hadden ook geen idee waar jullie zaten…
    Mooie reeks hierboven. Het was een mooie dag!
    Binnenkort dus hier in Arnhem…we gaan er iets leuks van maken!

  3. Rulan zegt:

    Fijne kennismaking!
    Jammer dat we jullie zijn kwijtgeraakt!

  4. fotomart zegt:

    Een volgende keer zorg je maar dat je een paar gsm-nummers van de aanezigen op zak hebt. Altijd handig!

  5. MJ zegt:

    Troost je Harry, toen ik terug kwam, van even weg, was iedereen verdwenen … heb dus ook de after party gemist.

  6. erik O, zegt:

    Was idd. n’ leuke (internationale) namiddag!
    Ook ik heb de afterparty moeten missen – wegens andere verplichtingen…

  7. Erwin Acke zegt:

    Heel fijn je daar te hebben ontmoet, Harry. Inderdaad jammer dat een aantal mensen de weg niet meer gevonden hebben naar de drink achteraf. Mag niet meer gebeuren!

  8. P-TER zegt:

    Jammer dat ik het op voorhand niet wist!
    Mooie foto’s over het gebeuren!
    En waar zien we Martine niet?
    Gr.
    P-TER

  9. gekiekt zegt:

    Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
    Hopelijk binnenkort in Gent voor Carl De Keyzer.

    De foto’s maken in ieder geval veel goed.

Plaats een reactie